التماس دعای شهادت
زندگی زیباست ... اما شهادت از آن زیبا تر است ...
قالب وبلاگ


داشتم تو جبهه مصاحبه می گرفتم کنارم ایستاده بود که یه هو یه خمپاره اومد و بومممممم.....
نگاه کردم دیدم ترکش بهش خورده و افتاده زمین دوربینو برداشتم رفتم سراغش .
بهش گفتم تو این لحاظات آخر زندگی اگه حرفی صحبتی داری بگو...
 

 

در حالی که داشت اشهد و شهادتینش رو زیر لب زمزمه می کرد گفت :

من از امت شهید پرور ایران یه خواهش دارم

اونم اینکه وقتی کمپوت می فرستید جبهه خواهشا پوستشو اون کاغذ روشو نکَنید

 

 

بهش گفتم : بابا این چه جمله ایه قراره از تلویزون پخش شه ها یه جمله بهتر بگو برادر...

 

با همون لهجه اصفهونیش گفت: اخوی آخه نمی دونی تا حالا سه دفعه به من رب گوجه افتاده..

 



نظرات شما عزیزان:

انار
ساعت15:38---11 بهمن 1391
ابجی حتما خبرم کن اخه حق الناسه ها

راستی عکسو خودت از مزار گرفتی؟اگه راضی بودی بگو این متنو بهش اضافه کنم:عکس حاضر داغِِ داغ میباشد و توسط یکی از دوستان دیروز تهیه شده...


انار
ساعت0:12---11 بهمن 1391
اول عکس رو پیدا کرده و کلیک راست میکنیم و گزینه ی کپی و بعد توی پست پیست میزنیمو سایزش را مرتب میکنیم.





انار
ساعت0:10---11 بهمن 1391
چقدگشنم شدهههههههه
برمچیزی بخورم ولالا..امری نیست؟

نهال چرا من مقالمو نمینویسم عین بچه ادم...


انار
ساعت0:04---11 بهمن 1391
دوماد حوریارو میپسنده...نه منِِ

انار
ساعت23:58---10 بهمن 1391
دقیق چیزیه که میخام.4سالازم بزرگتره

سیّد
ساعت23:56---10 بهمن 1391
نشون نمیده.ولی تو نت دیدم.یه خاطره ازکمپوت لحظه شهادتش گفته خعلی باحال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:شهید,سید رضا,شهید حسینی,شهادت,عشق, ] [ 23:33 ] [ Nahal02 ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بیا ... شاید در کنار یکدیگر که باشیم ... دعای شهادتمان به استجابت مهدی فاطمه "عج" برسد ...
نويسندگان
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 820
بازدید کل : 55932
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 81
تعداد آنلاین : 1


http://shorehosein.blogfa.com/